Ana içeriğe atla

Kayınvalidemle koahtan kurtuluşu üzerine sohbet

Uzun bir aradan sonra kendisini ziyaret ettim, hem son durumunu daha yakından görmek hem de yaptığımız karışımın etkisini tekrar teyit amaçlı anlamak içindi bu ziyaret.

Uzunca bir sohbet ettik (aman Allah'ım daha önce sıklıkla gözlerle anlaşırdık).Neden gözlerle diyorum , çünkü kadıncağızın çoğu zaman konuşacak hali yoktu ki.

İyi misin derdik , gözlerle onaylardı iyiyim dercesine ...Halbuki o da biliyordu ki hiç dermanı yok.Nasıl uyku durumun diye sordum sonrasında.Geceleri 1 dakika bile uyku uyuyamayan bir insana sorulabilecek en hüzünlü soruydu bence....Aldığım cevap o hüznü bir anda darmadağın etmeye yetmişti bile. Sabah 9-10 a kadara uyuyorum oğlum dedi.Şaşırdım kaldım , ama doğruydu.Ve Allah'ın mucizesiydi ....Yarabbi çok şükür sana...

Yanlız çok önemli bir detayı sizlerle paylaşmam lazım.Bu ilacı çok çok uzun zamandır hazırlayıp kaynanama gönderiyor yada götürüyorduk.Ancak her defasında hemen ertesinde 2-3 gün sonra duyuyorduk ki acile kaldırılmış,sonrasında; yoğun bakım...Tabi ister istemez insan kendine soruyor , acaba bu ilaç yüzünden mi böyle oldu , yada ilaç hiç bir işe yaramıyor mu ?

Bu süreç uzunca bir süre böyle devam etti.Ta ki 2,5 ay öncesine kadar.Bir gün kayınbabam beni aradı ve , bana o karışımdan hazırlayıp hazırlayamayacağımı sordu.Çok şaşırmıştım , tüm bunlara rağmen acaba neden istiyorlardı.Tamam dedim kapattım telefonu...
İlacı hazırladım ve ertesi gün yolladım adreslerine.3 gün sonra haber geldi.Eşim konuşuyor telefonda ,korkuyorum bir yandan acaba yine ne oldu diye soruyorum kendime...Aman Allahım , eşimin yüzünde korku , sinir , vs hiçbiri yok....Gerçekten mi ? Çok şükür , anne Allah yüzüme baktı, gibi cümleler kurunca anladım ki iş olumlu.Peki neden 2 yıl boyunca bu kadında hiç bir iyileşme belirtisi olmadı.

Sonraki günlerde işin gerçek yüzü ortaya çıktı.Kayınvalide gücünü topladıkça , iyileşme hızlandıkça sanırım vicdan azabından da kurtulmak için bize şu cümleleri sarfetti, 'ben hazırladığın ilaçları hiç bir zaman içmedim , çünkü korktum , Türkiyenin en iyi profesörleri beni tedavi edemezken , basit bir şurup mu beni hayata dönderecekti oğlum , ama artık kurtuluşumun olmayacağını anlayınca mecburen kullandım dedi, keşke 2 yıl önce kullansaydım .....

Bu konuşma biraz da olsa moralimi bozdu ama hak verdim .En yakının da olsa bilmediği bir şeyi içmez, doğru...

Bu arada sigara kullanmaya devam eden ve benim ilacı isteyenleri kibar dille reddediyorum , hiç gerek yok maceraya....

Yorumlar

  1. anem yoğun bakımda yardımcı olun

    YanıtlaSil
  2. Şubeye bey merhaba orta derecede koah hastasıyım 37 yaşındayım aynen kayın validenizle aynı şikayetleri yaşıyorum cok tikaliyim hayat çok kotu bazı ailesel problerden dolayida sigarayi biraktim tekrar başladım simdi hic birakamiyorum ama bırakmayı cok istiyorum lütfen yardımcı olun denemedigim hic bir bitki ve ilaç kalmadi Allah rızası icin

    YanıtlaSil
  3. Şubeye bey merhaba orta derecede koah hastasıyım 37 yaşındayım aynen kayın validenizle aynı şikayetleri yaşıyorum cok tikaliyim hayat çok kotu bazı ailesel problerden dolayida sigarayi biraktim tekrar başladım simdi hic birakamiyorum ama bırakmayı cok istiyorum lütfen yardımcı olun denemedigim hic bir bitki ve ilaç kalmadi Allah rızası icin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

kayınvalidemin raporları ,fev1/fvc değerleri

Merhaba herkese Sonunda beklediğimiz akciğer grafisini ve solunum testlerini aldık.Aşağıda görüntülere bakabilirsiniz. Not:Akciğer grafileri aynı renk konsantrasyonunda çekilmiştir.w4096/c2048 olarak. Solunum testlerini de ilk defa başarıyla geçmiştir.   fev1/fvc değerleri Soranlar için bir kaç ekleme yaptım.Öncelikle gerçekten Kayınvalidem İleri derece Koah hastasıydı.Raporu o yüzden koydum inanmayanlar için.Amacımız tüm dünyadaki koah ölümlerini sıfıra indirmek.Bunun için yola çıktık. Fev değerlerini okunaklı bir hale getirdim , eskisi ve yenisi olarak....  Fev1/Fvc 2012 de 66 iken fev 1 50 iken, 19 kasım 2015 itibariyle fev1/fvc 90 ve fev1 77,1 dir.

Yeni Koah Raporu

Merhaba herkese Gerçekten insanlık için başlattığımız bu çalışmayı tüm dünyaya duyurmaya niyetliyiz. Şimdilik buradan ulaşmaya çalışıyoruz ilaç sektörüne , üniversitelere ya da girişimci bir işadamına... Çünkü biliyoruz ki koah hastalığının çaresini bulduk. Ancak bu çareyi bu insanlara ulaştırabilmek için çok ciddi bir destek lazım . Biz iddia etmiyoruz , ispatlıyoruz. Gelin destek olun ; bu ilaç tüm insanlıkla buluşsun...Her konudaki  sorularınızı bekliyorum... Zübeyir 01122015 koah I.evre 08032016 koah'tan kurtuluş

Kua Hastalığı

Bazı yörelerimizde bu hastalık kua diye biliniyor.Malumunuz Koahın ilk iki kelimesi İngilizceden geçmiş Türkçemize. Aslında kua demek söylenirken de daha kolay.Ağzı yormadan kolayca çıkıyor dilimizden.Ne olursa olsun bu hastalıkla ilgili çok rahat şunu söyleyebiliriz ; bulduğumuz karışım koah hastalarını yaşama bağlıyor. Artık insanlar daha rahat nefes alıyor, çıkmayan balgamı çok hafif öksürükle dışarı atabiliyor.Vallahi ne yalan söyleyeyim ; iyileşen abilerimiz ablalarımız bir de , kendi yörelerinden hediyeler göndermiyor mu , ben çok çok mutlu oluyorum. Van'dan Faruk abi çok çok teşekkürler otlu peynir için , sen mükemmel bir insansın.Edirne'den Arif abi, artık iki arkadaş olduk.Edirne'nin yöresel tatlıları çok müthişmiş.Biz burada tatlı yediğimizi zannediyorduk .Neler varmış neler...Daha burada saymakla bitiremeyeceğim onlarca insana çok teşekkür ederim hediyeler için... Çünkü biz insanların duygularıyla oynamadık hiç bir zaman.Elimizden geldiğince yardımcı olmaya